ثبت و پردازش محصول
• لطفا در هنگام پر کردن فرم مشخصات گیرنده دقت لازم را مبذول فرمایید، تا سفارش شما به موقع به مکان مورد نظر شما ارسال گردد.
• در صورت اشتباه وارد نمودن آدرس و مشخصات گیرنده، چنانچه بسته پستی به دست گیرنده نرسد یا مشکلی در ارسال بسته های پستی به وجود آید، مسئولیت آن به عهده خریدار می باشد.
• در هنگام ثبت سفارش به توضیحات هر محصول دقت نموده و تمام مراحل ثبت سفارش را به طور صحیح انجام دهید.
• کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اسپیروفیس به وسیله تایید پیامک و ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در مرحله اقدام قرار می‏‌گیرند.
• در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ ساعت به حساب مشتری بازگشت خواهد شد.
• تنها مرجع رسمی ارتباط مشتری با شرکت گوهر سبز، وبسایت، ایمیل و شماره های مندرج در سایت رسمی شرکت به نشانی www.Spiruface.ir می باشد.
ارسال سفارش
• کلیه سفارشات ثبت شده در سایت اسپیروفیس در ساعات و روزهای کاری رسمی ارسال می گردد و ارسال سفارشات خارج از این زمان امکان پذیر نمی باشد.
• ارسال کلیه سفارشات نهایی شده در سایت، اولین روز کاری رسمی پس از ثبت سفارش می باشد.
• به دلیل عدم وجود هر گونه مواد نگهدارنده در محصولات موجود و همچنین حفظ کیفیت محصولات انجام ارسال فقط به صورت پیشتاز انجام می¬گیرد.
شرایط مرجوع کردن محصولات
• اگر مشتری بعد از نهایی کردن سبد خرید، به هر دلیلی از خرید منصرف شد تا قبل از ارسال کالا (همان روز سفارش) می¬تواند با تماس با شماره های موجود در سایت، سفارش خود را کنسل کرده و مبلغ را به صورت کامل دریافت نماید.
• اگر مشتری بعد از ارسال کالا از خرید خود منصرف شد، باید تا هنگام تحویل کالا منتظر بماند سپس بدون باز کردن بسته بندی کالا، آن را مرجوع کرده و با ارسال کد پیگیری مرسوله برای اسپیروفیس، ضمن کسر هزینه پستی ارسال اولیه، مابقی مبلغ تا 24 ساعت به حساب مشتری برگشت داده می شود.
• مشتری در صورت مصرف محصولات و عدم رضایت از کیفیت آن، تا 3 روز پس از رسید محصول می تواند با تماس تلفنی موضوع را اطلاع داده و محصول را مرجوع کند و هزینه پرداختی را تا 24 ساعت بعد از بازگشت محصول دریافت کند.
• مشتری در صورت مصرف محصولات سایت و عدم رضایت از کیفیت محصول تا 3 روز پس از دریافت محصول، می تواند ضمن هماهنگی تلفنی، آن محصول را با یکی از محصولات سایت تعویض نماید.
• شرکت گوهر سبز تعهد می نماید در بسته بندی و ارسال محصولات، نهایت دقت را به کار گیرد اما در صورت هر گونه نقص و آسیبی که در فرآیند ارسال پیش آید، مشتری باید همان روز دریافت محصول، مشکل را به اطلاع مسئول فروش سایت اطلاع دهد. شرکت گوهر سبز ضمن پذیرفتن مسئولیت این آسیب، پس از مرجوع نمودن محصول بدون دریافت هر گونه وجهی مجدداً اقدام به ارسال محصول می نماید.